ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ως καταναλωτές έχετε τα νόμιμα δικαιώματα, όπως αυτά ισχύουν σήμερα στις διατάξεις του νόμου 2251/1994 Περί Προστασίας των Καταναλωτών, όσον αφορά την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων και απαιτήσεις όσον αφορά τις απώλειες που προκαλούνται από οποιαδήποτε αμέλεια εκ μέρους μας ή μη σωστής εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας. Οι όροι και οι προϋποθέσεις της παρούσας σύμβασης δεν επηρεάζουν τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Ως ελαττωματικά προϊόντα θεωρούνται τα προϊόντα τα οποία δεν τηρούν τις προδιαγραφές παραγωγής και συσκευασίας τους ή και την ευλόγως αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισης του, της αναμενόμενης χρησιμοποίησης του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκαν σε κυκλοφορία.

Α. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος, εφόσον εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος, δηλώσει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Τα έξοδα αποστολής στη περίπτωση αυτή επιβαρύνουν την εταιρία μας κατόπιν παραλαβής των προϊόντων και σχετικού ελέγχου, όπως προβλέπεται κατωτέρω. Με την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα είτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με ένα νέο ίδιο προϊόν, είτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας, η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.

Β. Επιστροφές λανθασμένων προϊόντων

Σε περίπτωση τυχόν λανθασμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται σε λάθος της εταιρίας μας, τα λανθασμένα προϊόντα επιστρέφονται από τον καταναλωτή-πελάτη εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία μας, η οποία οφείλει να αποστείλει στον πελάτη τα σωστά παραγγελλόμενα από αυτόν προϊόντα-εμπορεύματα, μετά τον διενεργούμενο από την εταιρία μας έλεγχο σχετικά με την αρτιότητα της κατάστασης του προϊόντος κατά την παραλαβή του από την εταιρεία. Ο πελάτης οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, εντελώς αμεταχείριστο, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό (εξαρτήματα, εγχειρίδια κλπ.). Μετά την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων στην εταιρία μας θα γίνεται εκ νέου αποστολή των σωστών παραγγελθέντων προϊόντων σε εσάς χωρίς νέα επιβάρυνση σας.

Γ. Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η ακύρωση ή η τροποποίηση της παραγγελίας σας είναι εφικτή όταν υπάρχει η ένδειξη «εκκρεμεί» στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς και να επιστρέψετε μη ελαττωματικά προϊόντα εάν και εφόσον:

  • Το προϊόν συνολικά είναι σε άριστη κατάσταση, αμεταχείριστο και στην αρχική του συσκευασία μαζί με τυχόν συνοδευτικό υλικό (τυχόν εξαρτήματα, εγχειρίδια κλπ.).
  • Η συσκευασία και το συνοδευτικό υλικό (τυχόν εξαρτήματα, εγχειρίδια κλπ.) βρίσκονται στην άριστη αρχική τους κατάσταση.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας και η εταιρία αμς, ως είναι υποχρεωμένη, αποστέλλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις περιέλθει σε αυτήν στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει.
  • Το αίτημα επιστροφής δεν ξεπερνάει την αποκλειστική προθεσμία των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων της παραγγελίας σας.

Με την επιστροφή του μη ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα είτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από την μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτουμε (καταβάλλοντας τυχόν επιπλέον χρήματα σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας), είτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.

Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο εφόσον πρώτα ο καταναλωτής-πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία μας για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Σε περίπτωση που ο πελάτης-καταναλωτής άνοιξε την συσκευασία ή έκανε χρήση των προϊόντων, αυτά καθίστανται και χαρακτηρίζονται αυτομάτως ως μεταχειρισμένα και δεν χωρεί υπαναχώρηση, δεδομένου ότι πρόκειται για καταρχήν σφραγισμένα αγαθά τα οποία όταν μετά την παράδοση τους αποσφραγιστούν δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, όπως επίσης για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής, όπως ρητά ορίζεται στη διάταξη του άρθρου 3ιβ του νόμου 2251/1994 περί προστασίας των καταναλωτών.

Η εταιρία μας θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση sales@showdog.gr.

 

How To Return An Item:

 

In the unlikely case you must return your items to us, please follow these steps.

Create an RMA (return merchandise autorization) 

1. Log On to Your Account, in your accounts page click on Order History And Details.

2. Find the Order with the product you wish to return, click the Plus sign and then Details.

3. Scroll down the page to the Product/s in this order and check the item/s you wish to return.

4. In the Merchandise Return section click on Make an RMA Slip.

5. In the next page select the number of parts you wish to return and give an explanation for the return and click Make an RMA slip.